6c4E853oVylTp7P9xDAMZklN_ps

Monday, December 5, 2011

SPEED UP YOUR WINDOWS

Salam..sekalian jelata..

Ada 2 alternatif penyelesaian kepada anda yang menghidapi penyakit komputer malas. Pertama dengan perisian (software) dan kedua secara kerjatangan (manual). Semestinya yang pertama adalah pilihan kebanyakkan makhluk di dunia. Berbanding pilihan kedua yang hanya dipilih oleh pengguna berpengalaman (advanced user) ataupun pemula (newbie) yang ingin mendalami alam IT.

Hakikatnya hendak menjadi seorang adiwira dalam dunia IT anda haruslah bermula dari kerja manual. Darinya anda akan kenal banyak bahasa, istilah, kod dan dot dot..yang takkan anda temui dalam kamus DBP. 

Di entri kali ini kita akan berkongsi cara tweak mudah dan terbaik untuk meningkatkan lagi prestasi komputer anda. Namapun mudah sudah pasti bukan cara manual.. Terlalu banyak perisian di alam maya ini yang menawarkan kaedah sama. Tapi harus di fikir adakah ianya logik, berbayar, lengkap, ringan dan impaknya ke atas program lain dalam komputer. 

Anda mahukan yang total percuma tanpa caj tersembunyi? Anda mahukan tweak lengkap setaraf pro? Anda mahukan program ringan tanpa perlu menyesak dalam drive C? Anda mahukan komputer yang stabil dan laju tanpa menjejaskan program lain? Dan pastinya anda mahukan perisian bebas virus..Simple Performance Boost..jawapan kesemua di atas. Dari pengalaman kita ini adalah perisian paling ringkas, mudah,hampir lengkap dan terbaik untuk digunapakai.


Menggunakan Simple Performance Boost seperti anda telah tweak 90% sistem windows. Ia akan mematikan (disabled) beberapa sistem lalai (default) termasuk sistem umum, rangkaian (network) dan visual dalam windows yang tidak diperlukan.


Caraguna yang teramat mudah..anda hanya perlu centang (tick) servis mengikut keperluan kemudian klik ‘Apply Tweaks’..dan matihidup (restart) komputer. Hanya dengan langkah beberapa saat..vrrroomm..nikmatilah perbezaan di luar jangka (windows yang tak pernah kena tweak memang akan rasa macam ni). Bagi yang tak tahu nak centang apa..ikut saja yang telah tercentang dalam perisian ini. Jangan takuttt..(kebanyakan orang kita memang takut mencuba). Apabila perisian ini dilancarkan buat pertama kalinya ia akan ‘backup’ sistem asal secara auto. Tak suka boleh ‘restore’ balik noohhhh..

Selamat mencuba dan anda akan selangkah maju ke hadapan...

Di ujijaya: Windows Vista, 7 Ultimate, 7 Home Premium.

Klik -> Simple Performance Boost ©pr67am™201110

Kata laluan: pr67am 

2 comments:

  1. xboleh download..dia protected files..
    so mcm mna ek??

    ReplyDelete
  2. masukkan kata laluan nie
    Kata laluan: pr67am

    ReplyDelete