6c4E853oVylTp7P9xDAMZklN_ps

Sunday, December 4, 2011

cara dapat file yang diinginkan

Salam semuanya.
Baiklah, terus kepada pointnya. Pernahkah anda mencari file yang anda ingini, namun gagal mendapatkannya kerana hal-hal seperti link untuk download dah tak berfungsi, file dah dipadam, dan macam-macam lagi. Tentu sahaja pernah bukan?




Disini, saya akan menunjukkan bagaimana untuk mendapatkan file yang anda ingini dari dalam site dengan cara yang mudah dan berkesan. Bukan sahaja berkesan, malah mungkin sekali 150% berkesan!! Okey, bagi yang dah tahu, kita tahukan lagi ya? :)

Baiklah, kita teruskan. File-file yang saya maksudkan itu adalah file-file yang telah diuploadkan ke dalam P2P server. Contohnya MediaFire.com, MegaUpload.com, dan macam-macam lagi. Sebagai contoh, saya ingin mencari Crack file bagi perisian Adobe Photoshop CS5, dan mencari file itu tidak lagi menjadi masalah.

Diingatkan sekali lagi, saya mencari Crack bagi perisian Adobe Photoshop CS5. Apa yang anda harus buat adalah hanya tambahkan perkataan "site:mediafire.com" di belakang search key anda.

Contoh :
"adobe photoshop cs5 crack site:mediafire.com"

Setelah anda menekan butang Enter, maka akan terkeluarlah segala macam file yang berkaitan dengan apa yang anda search. Sebanarnya cara ini lebih memudahkan anda untuk mencari file yang diingini dari site yang anda masukkan.

Semoga ilmu ini dapat membantu anda yang diluar sana! Salam! :) 


No comments:

Post a Comment